20 Temmuz 2012 Cuma

İtinayla Şoka Girilir!

Benim bu kist yazılarım yazı dizisi olucak gibi!
En son salı günü gitmiştim doktoruma, ve tahlillerimin sonuçlarını perşembe günü alacağım diyerek çıktım odadan. Dün telefonla aradım sonuçları almak için.
Dediği şey şu oldu.
-Emrecim biliyormusun tahlilinde ne çıkmış?
-Ne çıkmış Figen hanım?
-Çok düşük değerlerde de olsa pozitif gebelik!
-Hönkkkk....!!!! Nasıl yani?

Son on gündür şok üstüne şok yaşıyorum. Normal bir kontrol için gidiyorum 5 cm'lik nur topu gibi bir kistim olduğunu öğreniyorum. Tek doktorla kalmıyayım, doğum doktoruma da gidiyim diyorum, hem kistim hemde kan değerlerimin gebelik gösterdiğini öğreniyorum.! Hatta kist diye saptanan şeyin belkide dış gebelik olabileceği ihtimalinide duyuyorum!!! Riske edemiyor tabi doktorum hemen çağırdı bugün hastaneye.
 Gittim, kan tahlili verdim. Öğleden sonra sonuçları aldım. Tabii öğleden sonra olmak bilmedi.
Sonuç olarak dün 35,66 olan Beta-hcg değerim bugün 14,86 çıktı.
Değer düşmüş, muhtemelen dış gebelik varsa gidecek,kullandığım ilaç ve yaşadığım stresten hormanlarım dengesizleşmiş olabilirmiş :) Doktor aynen böyle söyledi.
 1 hafta sonra tekrar tahlil vericem. Birer gün arayla damar yoluyla aldığım demir eksikliği tedavisi iğneleri kana dönüştüyse 1 tüp kan, tahlil derken onlarda gidecek  korkarım :)

Bu bloğu kızıma yazıyorum aslında. Ama benden de okuyacağı birkaç şey olsun istedim. 
Ada'yla ilgili yazamadım son zamanlarda. Kendisi şükür bomba gibi. Dün bir tane kuçukuçu dişi çıkmış. 8 dişi olan ve hergün büyüyen, son günlerde sürekli koltuklara çıkan, çıktı diye çılgın gibi sevinen kızımmmm :)

Herkese hayırlı ve bereketli  Ramazanlar diliyorum.  Kendime ve şifa bekleyen herkese bu mübarek ayın hürmetine acil şifalar.

12 yorum:

  1. dur anlamadım ya,dış gebelik mi? sonuç belli değil mi? eğer dış gebelikse ilaçla tedavi mümkün müymüş? ya kafam gibi duygularım da karıştı,sen cevap verene kadar tekrar okuyayım şu yazıyı

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun, acil şifalar, hayırlı Ramazanlar.

    YanıtlaSil
  3. Ayşegül'cüm öyle bir şüpheye girdi doktor sayesinde bende :)

    Fadiş Abla çok teşekkür ederim. Sizede hayırlı Ramazanlar.

    YanıtlaSil
  4. canım ya geçmiş olsun..umarım çok uğraştırmadan kendiliğinde biter..

    YanıtlaSil
  5. Aminn Sevgicim

    İnşallah uğraştırmazz

    YanıtlaSil
  6. Hey Allahım hakkaten şok bir gelişme :)
    Acil şifalar hastalığı olan herkese.
    Hayırlı Ramazanlar..

    YanıtlaSil
  7. Bende gülüyorum artık :) Şaşkınlıktan.
    Amin canım.
    Sizede hayırlı Ramazanlar

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun, gelişmeler olmuştur herhalde ben yazıyı yeni okudum.

    YanıtlaSil
  9. Evet canım, şok bir gelişme bu yazıdakiler benim için..
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Hay Allah daha neler! İyi ki acele karar vermemişsin Emre, şimdiden geçmiş olsun çok tekrar, bakalım hayırlı olsun inşallah sonu

    YanıtlaSil
  11. Amin inşallah sonu hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  12. aa enteresan olmuş ya hayırlısı olsun cnm inşallah güzel haberler alırsın haftaya

    YanıtlaSil

YAZ, YAZ
YAZARSAN BAĞ OLUR, YAZMAZSAN BURALAR HEP DUTLUK :))

KIZIM BÜYÜYOR

Lilypie Premature Baby tickers