17 Temmuz 2012 Salı

Bugün O'nu Yine Gördüm!

Bu sabah doğum dokturuma gittim ve bir nebze de olsa rahatladım. Şikayetlerimi anlattım vede çikolata kistimle onuda tanıştırdım. Bu sebepten, bende içimde bir yerlerde bulunan, biranönce kaybolup, defolup gitmesini istediğim kistimi gördüm!  Doktorumun onlarca kez tanışmışlığı var bu kistlerle. O bir doktor neticede.
İlk gittiğim doktor reçetede yazdığı ilacı bir ay kadar içip kontrole gelmemi söylemişti. 
Beni 9 ay boyunca yakından tanıyan, inceleyen doğum doktorum ilk gittiğim doktora göre daha rahat olmamı sağladı.  En azından pat diye -evet ameliyat %80 şart demedi !
İlacımı değiştirdi ve üç ay boyunca bu ilacı kullanmamı söyledi Ama ilki 25 gün kadar kullanım önerdi. Ve farklı ilaçlar!
Sağlık sektörü biraz garip bir sektör galiba! Bu doktorların ikisede aynı yemini etmedimi!!
Kendi doğum doktoruma güvenip, kan tahillerimi verip sonuçlarını perşembe günü  öğrenmek üzre odasından çıktım. 3 ay kısa bir zaman değil. İnşallah bu ilaç işe yarar ve ameliyata gerek kalmadan içimdeki kist kistliğini bilir ve gider!
-Amin..

27 yorum:

  1. İnşallah..Tıpta bile tek doğru yok ve doktorların yaklaşımları çok farklı olabiliyor. O yüzden birden fazla doktora görünmekle çok iyi yaptın bence de. Acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Hatice'cim. Amin.
    Tek doğruları olmadığı gibi çelişkiye düşürmeleride cabası bazen! Hayırlısı diyorum inşallah..

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun.bende çikolata kistinden ameliyat olmuş tek yumurtalığını kaybetmiş biriyim.benimki geç farkedilme ve patlama noktası.çocuğum oldu buna rağmen çok şükür.erken teşhis çok önemli.çok çok geçmiş olsun.küçülüp gitsin inşallah

    YanıtlaSil
  4. Amin hadi inşaallah.Ameliyata gerek kalmadan kurtulursun Emrecim.Sevindim rahatlamana.Allah başka keder vermesin,inşaallah.Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  5. bir kum tanesi;
    Çok teşekkür ederim. Laparoskopiyle mi alındı kistin?

    YanıtlaSil
  6. Zeynep,
    Sağol canım. İnan biraz da olsa rahatladım. İnşallah ameliyata gerek kalmaz.
    Sevgiler benden

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun,umarım en kısa zamanda kurtulursun ..acil şifalar diliyorum..

    YanıtlaSil
  8. Amin Süreyya'cım, çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  9. çok geçmiş olsun inşallah ameliyata gerek kalmaz.bazen kime güveneceğini şaşırıyor insan, doktorlar bu kadar farklı konuşunca.sanırım bazı doktorların ruhunda terzilik var, kesip biçmeye bayılıyorlar :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler İlknur;

    Evet, sanki "ameliyatını ol, geç" der gibi
    Sormak lazım ruhta terzilik varmı diye aslında!

    YanıtlaSil
  11. İnşallah. allah dermansız dert vermesin.

    YanıtlaSil
  12. Amin Nilhan.. İnşallah. Herkese

    YanıtlaSil
  13. Canim gecmis olsun inşallah bu ilaçlarla düzelir de ameliyata gerek kalmaz aynı şeyi ben de dusunmusumdur hep niye her doktor farklı ilaç verir farklı teşhiste bulunur doğru bir degilmidir diye tekrar gecmis olsun canim

    YanıtlaSil
  14. Sağol Pelincim amin inşallah. Bende hep aynı duayı ettim bugün.
    Garip değilmi hastalıkları farklı algılama diye seminerlerimi oldu acaba?

    YanıtlaSil
  15. çok geçmiş olsun, umarım geçer biter.

    YanıtlaSil
  16. Amin canım, inşallah geçsin, gitsin, bitsin.

    YanıtlaSil
  17. Çok geçmiş olsun Emrecimm, inşallah gider kendiliğinden:( Doktor mevzuu çok garip kesin böyle 1-2 tane doktora birden görünmek lazım emin olmak için mallesef...

    YanıtlaSil
  18. Saol Nazlıcım, inşallah dediğin gibi olur. Sizede çok gecmiş olsun tekrar .

    YanıtlaSil
  19. Ne kadar rahatlatmış seni doktorun, geriside böyle olacak inşallah. Haydi bakalım savulun kistler!

    YanıtlaSil
  20. Amin Sevdiye. İnşallah.
    Evet daha rahatım. Kistler benden korksunlar :P

    YanıtlaSil
  21. Bir karara varmadan önce, kesinlikle birden fazla doktora gitmek gerekiyor sanırım.
    Tez yoldan iyileşirsin, ilaçların faydasını görürsün inşalalh. Çok geçmiş olsun.

    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
  22. Teşekkürler Fatmacım,
    Aminn İnşallah

    YanıtlaSil
  23. Çok geçmiş olsun.İnşallah ameliyatsız atlatırsın.Ama kistin tespit edilmiş olması bile büyük şans bence.Benimde kistim varmış ve ne olduğu anlaşılmadan patlamıştı.Yıllar önce apar topar ameliyata alınmıştım.Ölümden dönmüşüm doktorlar öyle söylemişti.

    YanıtlaSil
  24. bir fen bilimci olarak bile inancın rolünün çok büyük olduğuna inanıyorum..doktorunun ve ilaçların iyi geleceğine inandırırsan kendini beynin ona göre komut vermeye başlar..inşallah istediğin gibi yolunda gider herşey ameliyata gerek kalmaz..dualarım seninle..

    YanıtlaSil
  25. Özlem'cim sanada gecmiş olsun. Teşekkür ederim.
    Bugün yine gidicem doktora. Hayırlısı diyorum.


    Mor çorap:
    Evet bende kendimi böyle inandırıyorum, hatta şartladım diyebilirim. Eğer aksi olursa durum daha zor olur deselerde! Dualarına amin. Çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  26. Çok teşekkürler, inşallah gecer gider

    YanıtlaSil

YAZ, YAZ
YAZARSAN BAĞ OLUR, YAZMAZSAN BURALAR HEP DUTLUK :))

KIZIM BÜYÜYOR

Lilypie Premature Baby tickers