6 Temmuz 2012 Cuma

Hayattaki En İyi Şeyler Bedavadır!



Facebook'ta böyle bir kareye takıldı gözüm.  Ne kadar doğru, ne kadar haklı!

İlk gözüme çarpan "Aile" 
Birçok yorum yapılmış. Aile olabilmek için para gerek, aşk yaşayabilmek için para gerek!! diye
Yorum yapmıycam :) sadece katılmıyorum kendimce.

Aileme olan sevgimin hiç bir TL karşılığı yok, hatta döviz, hatta bono, hatta kıymetli taşlar, hatta euro. 
Sevdiklerime sarılmamın, onları öpmenin, onlarla uyuyabilmemin, beraber kahkalarla geleceğe güzel anılar biriktirmemin..



10 yorum:

  1. ÖzBeN {Süt Anne :)}6 Temmuz 2012 12:19

    Çok güzel bir paylaşım olmuş arkadaşım. Bende sana katılıp senin gibi düşünenlerdenim. Hayatta parayla satın alınamayacak tek şeyler bunlardır...
    Özben...

    YanıtlaSil
  2. :)oyy Süt Annem.. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. ben de görüp,gülümsemiştim buna
    haklısın elbette,parayla alakası yok ailenin ve sevginin,ama yine de para meselesi aileleri yıpratabiliyor,huzuru bozabiliyor bazen

    YanıtlaSil
  4. Buna değinmek istiyorum zaten, yıpranmamalı "aile"ler mesele ne olursa olsun. Gerçek değerler zedelenmemeli hiç birşey karşısında.

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlıymış Emrecim ve çok doğru :)

    YanıtlaSil
  6. Değil mi Nazlıcım? Bende çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  7. ÇOK DOĞRU CANIM.
    AİLE HER ŞEYE BEDEL.
    SAĞLIK HUZUR HEP BİZLERLE OLSUN.

    YanıtlaSil

YAZ, YAZ
YAZARSAN BAĞ OLUR, YAZMAZSAN BURALAR HEP DUTLUK :))

KIZIM BÜYÜYOR

Lilypie Premature Baby tickers