10 Şubat 2012 Cuma

Gamze Anne

Aslında bambaşka şeyler yazmak için geldim bloğa.. Bu hafta taşındığımızdan bahsedecektim mesela..Taşınırken yağan yağmurdan, soğuktan, sıkıntıdan.. Eşimin strese girip  taşınıp yerleştikten sonra evi beğenmemesinden....

Ama vazgeçtim..
Şimdi yazmak istediklerim bunlar değil... Dünden beri okuduğum yazılar..   Dualar..   "Gamze Anne"  :( (      Tüm dualarım O'nunla..  Allahım O'nu önce evladına kavuştursun diye dua ettim..  Yazılarını okudukça okudum.. Küçüldükçe küçüldüm kendi içimde. Hatta post attım O'na.. Umarım iyileşip okur..

Ben henüz çok yeni bir blogcuyum.. Sesim ne kadar duyulur?.. Kim dinler kim okur bilmiyorum ama yine de yazıyorum...

GAMZE AKBAŞ. Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi. Oda numarası 4865 Hematoloji Servisi, Onkoloji 1. katta. Kan kanseri ve  kemoterapi görüyor. Bu süreçte trombosit ihtiyacı var.. İnşAllah ona uygun olan trombosit bulunur.




Umarım benim ve O'nun için dua eden herkesin duası kabul olur.. Evladına, çok sevdiği eşine ve ailesine kavuşur..


Meğer ne kadar basitmiş dedim herşey ve de ne kadar zor. Meğer ne kadar boşmuş dedim herşey ve de ne kadar dolu.. Gündelik hayatın içinde, para kazanmak için yapılan savaşlar  ne ki? Ne kadar boşmuş yeni alınan perdeler, komşunun eski saç rengi, diğerinin arabası, ötekinin eltisi, kayınvalide çilesi? Dışarıda ki soğuk, yağan yağmur, ayaz ne ki  sadece sağlık isteyen bir annenin duasının yanında?

Ben nasıl şükür edip dua etmem GAMZE ANNE   için?


Allahım ne olur dualarımızı kabul et... Lütfen evladını anneye anneyi evladına bağışla... 

1 yorum:

YAZ, YAZ
YAZARSAN BAĞ OLUR, YAZMAZSAN BURALAR HEP DUTLUK :))

KIZIM BÜYÜYOR

Lilypie Premature Baby tickers