19 Ocak 2012 Perşembe

Palyaço..

Ada ilk kez tanıştı kendisiyle.. Diğer çocukların aksine palyaçodan korkmadı hiç.. Belkide korkmaya fırsat kalmadı. Çünkü o gün Ada için diğer günlerin aksine oldukça hareketli geçti.. Yorgunluk, şaşkınlık, uykusuzluluğun  kendisine verdiği etkiden dolayı bu resimde onu "Anne neler olduğunu açıklarmısın ? " der gibi bakarken  görüyoruz :)



Elif Ada Yağmur'un 6 ay kınasına davetliydi.. Ve bu davette tüm etkinliklere katılmaktı amacı :) Palyaçoda bunlardan sadece bir tanesi. Eğer bebeğiniz için 6 ay kınası yapmayı düşünürseniz palyaço değişik bir fikir olabilir. Küçük havai fişekler, minik konuklar için bebek kurabiyeler, balonlar ve o günün anısına metalden yapılmış kına şekerleride cabası. Belki anne için biraz meşakât isteyen şeyler bunlar ama inanın çok eğlenceli ve güzel bir anı..

Üstte gördüğünüz resim ise benim hazırladığım Elif Ada'nın kına şekerleri. Bunları yapmak oldukça basit ve keyifli.. İtiraf ediyorum benim gibi çalışan anneler için aslında bazen herşey çok zor(!) Ama bir "Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar" denmesi ise bedava ve zahmetsiz :) Denemek gerek yani. Geriye birde bu güzel resimler kalıyor ki paha biçilemezler..


7 yorum:

  1. 6 ay kınası ne demek? Niye yapılıyor? Kırk çıkarmak gibi bir şey mi?
    (Amanın çok cahilmişim ben :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız bebekler 6 aylık olduğunda küçük bir kına gecesi gibi kına yakılıyor ellerine :) ister eğlenceli istersen mevlüt okutuyorsun :)

      Sil
  2. Mantıklı bak... Ben de Gülbilge'nin mevlütünü ne zaman okutsam falan diyodum. Kırkı çıksın dedim, taşınalım dedim, Ramazan geldi geçti, bayram bitti... 6. ay çok güzel bi bahane mevlüt için. Babası ellerine kına yaktırtır mı onu bilemiyorum ama :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok güzel olur :) Tam zamanı olur. Babası az biraz katlansın kına kokusuna :P Biz mevlütü 2 aylıkken yaptığımız için kınada bildiğin kına gecesi yaptık. Ada bindallı giydi :) Yüksek yüksek tepeleri söyledik hep bir ağızdan :) Anı kalıyor ya, çok ta güzel bence.

      Sil
    2. Ben de ortaya karışık yaparım. Hoca okurken Gülbilge'ye bindallı giydiririm :P
      Pardon ama o küçücük bindallıyı nerden buldun? Ya hüfff sırf masrafsınız yemin ediyorum! Her yerden yeni bişi öğreniyorum, her öğrendiğimi uygulamak istiyorum tabii çoğu için de masraf yapmam gerekiyor. Okumasam mı ben bu blogları yahu? :P
      Şaka şaka... Ben artık siz olmadan bir gün bile geçirebileceğimi sanmıyorum. (;

      Sil
    3. Allı Zeynebiimm :) evet sırf masraf ama anı işte
      ben çok kararsız kalmıştım yapmasam mı diye. sonra iyiki yapmışım dedim :) Küçük bindallılar satılıyor, kiralayanda var. Ben tam almak üzereykn bir arkadaşımın kızınınkini giydirdim.
      Bak senin için 6 ay kınası ile ilgili bir yazı yazayım bari en kısa zamanda :) Detayları anlatayım.Bİrde bu işin hediyesi, ikram olayı var. Masraf üstüne masraf yaniii :P

      Sil
    4. Çok pisliksin yaaa... Yaz bari de neyse masrafını şeettirelim :D
      Adacık, hadi uyu, sen bol renkli, eğlenceli rüyalar görürken anneciğin senin kınanı anlatan bi yazı yazcak Zeze'ye. Öptüm burnundan (;

      Sil

YAZ, YAZ
YAZARSAN BAĞ OLUR, YAZMAZSAN BURALAR HEP DUTLUK :))

KIZIM BÜYÜYOR

Lilypie Premature Baby tickers