20 Ocak 2012 Cuma

Güneş sen ne güzelsin

Ben her kış "yaz gelsin artık çok soğuk" derim. Her yaz da "sıcaklar dayanılacak gibi değil" dediğimi bilirim. Bu ikilem arasında gel-gitlerim çok olmuştur yani. Ama şuan ki halet-i ruhiyemi sorsalar kesinlikle yaz derim..

Elif Ada varlığıyla bize huzur, güzellik, mutluluk vermeden önce belkide bu kadar hissetmiyordum iki mevsim arası derecemi :) Şuan kaç derecedeyim bilmiyorum... Az önce penceremde kocaman bir güneş var dı ki galiba onu göremeyişimden derecemin aniden düşmesi. İçim ısınmıştı birden.



Yazı ip değil halatla çekiyorum. Özellikle bu yazı.. Bu yaz Ada'nın "Gidilecekler Listesi"nin ilk sırasında Kuşadası var..
Nefissss, misss, eşsiz...Eşim ve ben Kuşadasını çok severiz.. Aslında birazda bundandır güzel kızımızın adının hikayesi.. İkimizde Elif'i  Kuşadası ile tanıştırmak için sabırsızlanıyoruz.. Sizde hala tanışmadıysanız tavsiye ederim.. Güzel ülkemin her köşesi cennet. Ama Kuşadası bizim için başka..Hem yakınlığı açısındanda ilk tercihimizdir. Sadece yaz tatili için değil bir keresinde hem de bir kış ayında bir geceliğinede olsa orda uyuduğumu hatırladım şuan. Güzel bir sürprizdi.


Bu satırları  yazdıkça yaza ve Kuşadasına olan özlemim daha da artıı..


Eyy Kuşadası.. Senide çok özledim.. Lütfen geldiğimizde bizi güneşinle sarıp bağrına bas olmazmı ?

2 yorum:

  1. Ne kadar güzelmiş burası. Ada hanım da çok tatlı. Çok mutlu olduk tanıştığımıza.

    YanıtlaSil
  2. :)beğenmenize sevindim.. bizde çok mutluyuz şuan..

    YanıtlaSil

YAZ, YAZ
YAZARSAN BAĞ OLUR, YAZMAZSAN BURALAR HEP DUTLUK :))

KIZIM BÜYÜYOR

Lilypie Premature Baby tickers