19 Nisan 2017 Çarşamba

Teknolojik Şeyler

görsel google'dan


Selam.. 
Kimler okur bilmiyorum ama yine de yazıyoruz işte. Sanırım en çok geleceğe.. 
Bir şeyler anlatmak istiyorum.. Şuan ofiste yalnızım. Konuşmam geldi sanırım :)

Babam hep şöyle der: "Deden mezarından kalkıp bu teknolojiyi görse korkar geri yatar!"  
:) Tövbe Ya Rabbim :)) Çok gülerim bu söze ama ne kadar doğru değil mi? Kim bilir babamın  babası hala yaşıyor olsaydı neler derdi?

Teknoloji güzel birşey, çok güzel birşey.. Ben çok seviyorum.. İnternet.. Elinin altında bir tıkla dünyanın diğer tarafına ulaşmak, Whatsapp'tan görüntülü konuşmak, oturduğun yerden alışveriş yapmak, kahve makinaları(!) İlk aklıma gelen en sevdiğim teknolojik şeyler...

Kim bilir Ada büyüyüp bu yazılarımı okuduğunda sevdiğim bu teknolojik şeylerin ne kadar ilerisinde olur? Belki de ona çok basit gelir dalga bile geçer... 

Bir tıkla ulaşabildiğimiz gazete sitelerine bir tıkla mı ulaşmak güzel yoksa gidip matbaa kokusunu duya duya okumak mı gazeteleri.Orası da apayrı bir konu...  E-mailler mi daha çok özlem içerir yoksa yalanarak kapatılan zarfların içinde yazan mektuplar mı?  Ben küçükken çift taraflı kaset çalan teybimiz vardı. Kasetler bazen sarardı.. Kalemle yavaş yavaş içe sardırırdık tekrar kopmasın diye harcadığımız enerji de cabası :)) 
İçinde sadece 36 pozluk filmi olan fotoğraf makinaları.. Verdiğin poz çirkinde olsa sadece 36 poz dolunca çıkarttırabildiğin fotoğraflar. Ki bu sebepten küçüklüğümden kalan ne komik fotoğraflarım var. Kırmızı gözlü bir çok fotoğrafım var mesela. Düzgün bir poz veripte düzgün bir fotoğraf çıkartmakta çok lüks... Çünkü filmlerin yanma tehlikesi de vardı:)
 Bu anlattığım şeyi anlatınca farkettim.. Aslında ne kadar uzakta kalmış ve aslında ne kadar da yakın..

Sevdiğim bu teknoloji ile birşeyler yazıyorum ya şuan.. Acaba ileri de çocuğum hangi teknoloji ile okur.

Yazarım yine..

Öyle işte :)

7 yorum:

  1. Biz de bu teknoloji sayesinde arkadaş olduk birbirimize yoldaş olduk. İyi ki bloglarımız var arkadaşım. İleride buraları okuyacak olan Ada'ya da selam olsun, öpücükler konsun 😍😚

    YanıtlaSil
  2. yazını okuduktan sonra düşündüm video kasetler, çevirmeli ev telefonundan sonra tuşlu olanını ilk gördüğüm gün aklıma geldi daha neler neler,
    sayfanı yeni takibe aldım, bende beklerim sevgiler
    www.blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet video kasetler de yalan oldu değil mi? :)

      Sil
  3. Ay aynen yaa :) hatta resim cekinirdik sonrada bazi pozlar yanardı yada gözümz kapali cikardi ne üzülürdükk dimi 😁 simdide 20 tane cekinip 2 tane begenir olduk haha 😁 kesin ilerde bu veletlerde bizimle dalga gecerler.Pıfff annee buda teknolojimi senin uçan telefondan haberin yok sanirim falan derler haha 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm havamız sınırlı sayıdaki fotoğraflardı 😊 şimdi her fotoğraf stüdyo gibi 😄

      Sil
  4. Ben de özeledim ben deee :)

    YanıtlaSil

YAZ, YAZ
YAZARSAN BAĞ OLUR, YAZMAZSAN BURALAR HEP DUTLUK :))

KIZIM BÜYÜYOR

Lilypie Premature Baby tickers