21 Aralık 2015 Pazartesi

Günler çok hızla geçiyordu ve ben buralara hiç yazamıyordum.. Oysa 3  yıl kadar önce işi bıraktığımda aklımda hep "daha çok yazacağım" düşüncesi vardı!


Yaz bitti, kış geldi.. Daha şimdiden yazı özledik ailecek... Eminim bir çok kişi.. Zaman çok hızlı..
Ada kuşum ana okulunda.  Öğretmenler günü, yerli malı haftası derken okula iyiden iyiye alıştı.. Arada hala benimde okulda kalmam için ısrar etse de.. 
Bu yıl sınıf annesiyim...Okul Aile Birliğin deyim ayrıca.. Faal olarak :) 
Uzun zaman çalışan annelerin uzun zaman çalışmayınca kendine değişik uğraşlar aradığını duyardım .. Son zamanlar yaşıyorum... 
Kitap okumak, etamin işlemek, ahşap boyamak, çiçek bakmak .. Yani kısaca üretmek... zevkle....




Uzun kış geceleri, kısalan günler derken  sağlıkla uyandığımız hergüne, afiyetle yediğimiz her yemeğe, hava çok soğuk dediğimizde aldığımız her nefese binlerce şükür ediyorum...


 

 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YAZ, YAZ
YAZARSAN BAĞ OLUR, YAZMAZSAN BURALAR HEP DUTLUK :))

KIZIM BÜYÜYOR

Lilypie Premature Baby tickers