20 Mayıs 2014 Salı

Kitap Okumak

Son zamanlarda çok kitap okuyorum!
Son 4 gün içinde üçüncü kitabımı okumaya başladım. Halil bazen evde sigarası varmı diye kontrol eder. Yedeklemek için.
Bende okuduğum kitap bitecek gibiyse bitmeden yedekler oldum. Düngece sabaha kadar okudum. Bin muhteşem güneş ti okuduğum kitap. Bitirdim. Uyku hazırlığına başladığımda sabah ezanı okunuyordu!
Bu sabah Ada'ya kahvaltısını yaptırdıktan sonra birlikte kitapçıya gittik. Ben kendime sıradaki "arkadaşım" ı seçerken, O'da kendine renkli arkadaşlar seçti :)
O erken yaşta alışsın istiyorum,bu alışkanlığı kazansın. Zira ben geç bile kalmışım!


posted from Bloggeroid

20 yorum:

  1. İnstagramdaki adanınannesiyle aynıydı değilmi diye göz attım bloga ve evet evet aynı kişi:) sosyal medyanın tembelleştirmesinden sonra bloga pek bakamaz oldum.
    Kitap okumayı ben de hızlandırdım bu günlerde iyi de oldu.
    Bu arada eşlerimizin adı aynıymış:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet aynı :)
      ben mümkün olduğunca bloğu ihmal etmemeye çalışıyorum. Burası başka.
      kitap okumak ruhuma çok iyi geliyor. Ne mutlu :)

      Sil
  2. Ah ne kadar güzel yapıyosun canım benim örnrk olunmalı evlatlara.O kadar kitap okurdum ki doğurdum doğuralı kitap okumamışım yalan yok hatta bi kaç kez başlanmış bi kitap öksüzce duruyor sen söyleyince içim buruldu. Ve bin muhteşem güneş bende iz bırakan kitaplardandır. din kullanılarak yapılan saçmalıklar her ülkede farklı boyutlarda var malesef:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında o kitaba tekrar başlasan da bitirsen, sonra bana tavsiye etsen ne güzel olurdu!
      Asya"m seni örnek alsa hı?

      Sil
  3. harikasınn, bin muhteşem güneş çok güzeldi eveet :)
    gülce de ada kitabevini çok seviyor oradaki ablaları onu çok seviyor,
    kuzucuklarımızın içinde hep büyüsün kitap sevgisi,
    ikinizi de öpüyorumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aile çay bahçesi diye bir kitap önermiştin. Okuyacağım mutlaka demiştim ama bulamadım.
      kitapçı getirtirim dedi nasıl mutlu oldum :)) okuyup sana döneceğim :)
      inşallah Baharcım hep okurlar. Bende sizi öptüm çok

      Sil
  4. Uykusuz kalmaya değiyor di mi? Arkadaşla sabaha kadar edilen sohbet gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle değiyor. Sanki o gece yanımda Meryem ve Leyla vardı. Cidden! :)

      Sil
  5. ne güzel emrecim vakit yaratabiliyorsan..ben de yok.. son zamanlarda okuduğum kitaplar dilaya akşamları okuduklarımdan ibaret..
    çok özendim şimdi sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en küçük zamanları bile değerlendiriyorum Sevgicim. Ada ben kitap okurken sadece beni öpüp gidiyor. Rahatsız etmiyor asla. Umarım bu alışkanlığı kazanırsın

      Sil
  6. kitaplar konusunda ben de senin gibiyim canım,bitmeden stokluyorum.Evde kitap ounuyorsa çocuklar da kesinlikle okuyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah Ada da okur Sevilay
      Okuduğum tüm kitapları ona saklıyorum

      Sil
  7. ne harikasın kazandırdığın alışkanlıkla ;)

    YanıtlaSil
  8. Emre'cim 41 kere maşallah canım, eminim ki Ada da okuyacak o biriktirdiğin kitapları. Mehmethan geçenlerde anne o kitapları bana saklıyorsun ben okuycam büyüyünce dimi dedi o kadar mutlu oldum ki anlatamam :) Harikasın canımın içi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Sevilcim.
      ben de Ada ya saklıyorum biliyorsun. Inşallah okurlar :)

      Sil
  9. ne şahane bir annesin!
    süper!
    çocuklar ne görüyorsa öyle oluyorlar zaten. şunu yap demekten ziyade kendimiz yaşamalıyız değil mi?
    ice güzel arkadaşlara öyleyse ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senden böyle bir yorum okumak ne güzel :)
      inşallah kızımda okur, alışır,sever.
      Çok sevgiler :)

      Sil
  10. Rol model biziz emrecim...harikasın! Ada çok şanslı resmi çok beğendim sosyal medyadada kullanalım değil mi? :)))
    küçük kitap kurdu çocuklar yetiştirmek harika bir his...
    Daim olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah Mügecim.
      hep iyi rollerde oluruz inşallah :)
      sevgiler

      Sil

YAZ, YAZ
YAZARSAN BAĞ OLUR, YAZMAZSAN BURALAR HEP DUTLUK :))

KIZIM BÜYÜYOR

Lilypie Premature Baby tickers