18 Haziran 2013 Salı

Günübirlik..

Haftasonu bu saatlerde Gümüldür Kalemlik sahilindeydik.
Biz küçükken  mahallemizde bir günlük turlar olur, çoluk çocuk toplanıp denize giderdik. Hem piknik hem deniz. Yorgunluktan dönüşte mutlaka sızar, bir gece öncesinden de uyku tutmazdı heyecandan :)
İlk duyduğumda korksamda günübirlik olmasından, gittik. Gelince "ohh ne de güzel oldu" dedim. Sadece Ada için gittim aslında. Ben henüz deniz için müsait ve hazır değildim :)


Geçen yıla göre, hem de günübirlik  olmasına  rağmen daha güzel geçti deniz maceramız. Babamız yoktu. Ada'nın bu kez eziyeti de olmadı. Deniz taşlı olduğundan çok girmedi.  Minik balıklar gelip Ada'nın ayaklarından öptü hatta. Yani O öyle sanıyor :) Bu çocuklar cidden çok alem..
Yanımızda kova,kürek,oyuncak vs götürmüş olduğum halde, turumuzdaki diğer çocukların kovasını küreğini istedi hep. Sizinde var mı çocuklarınızda bu istekler? Neden hep başkasının eşyası,oyuncağı talep edilir?


Az önce kuzenine denizde yaptıklarını anlattı. 
"Denişee dittiik, oğdaa balıklllaağ vaadı :) Ayaaaamı öptüüüler" :)
Hemen ardından bana bakıp, yine didelimmi anne? dedi istekli istekli.
Gidelim, balıkları öpelim dedim.
-Ditmeyelim dedi :)) 

Sıcaklar bizi böyle yaptı biliyorum ben. Ana kız kararsız, muallak ve gelgitlerdeyiz. Kaldı ki ben boğa, Ada koç burcu :))  Ama hep bir kararlardan vazgeçiş, net karar verememe durumlarındayız :)
Tekrar bir tur olacak gibi. Şimdiden düşünüyorum.

Didelimmi ditmeyelim mi :))

17 yorum:

  1. Didin didin:)Ne iyi etmişsiniz,oh bir dahaki sefere sende girersin belki ,ne iyi gelir:)Desene Adacık büyüdü artık, sana eziyetinden ziyade eğlenmesi kalıyor birlikte:)Bütün yazınız böyle geçsin,darısı da başımıza diyeyim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah Tubacım, bütün yazlar kışlar böyle geçsin :)
      Bende darısı başınıza diyorum canım en kısa zamanda.

      Sil
  2. Çok tatlı söylemiş Adacık. Bence de gidip ayaklarınızı balıklara öptürün yine:) Adanın sana eziyet etmediğini duyunca çok sevindim. İnşallah bizim içinde bu sene deniz gezilerimiz böyle eziyetsiz olur. Nedenini bilmiyorum ama Miray İremde başkalarının oyuncaklarına daha ilgili. Ama birisi onunkini alırsa genelde kıyamet kopuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimde öyle Dilekcim
      Oyuncaklarını vermiyor, başkasının oyuncaklarına bayılıyor :) şaşkın bunlar yaaa

      Bak göreceksin Irem de seni üzmeyecek bu yaz ;)

      Sil
  3. Gidin tabi ne iyi yapmışsınız:)balıkların ayağını öpmesi ne sevimli hele konuşmaları..
    ay baba yokken daha uslu bizimki de baba olunca mıy mıy:)en son foto harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kez eziyetsiz olmasının sebebi babasının olmaması değildi tabi :)
      büyümüş kuzum gecen yılki deniz maceramıza göre :)
      sevgiler Baharcım

      Sil
  4. ohhhh misss ne güzel yapmışsın.komşunun tavuğu kaz görünür ya o hesap işte bizim bebelerin ki, hep başkasının eşyasını isterler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kazlardan nasıl yoruluyorum Eda :)

      yalnız olmadığıma sevineyimmi bilemedim :P

      Sil
  5. bir günlükte olsa eminim çok iyi gelmiştir.. bütün bıdıklar aynı sanırım.. aynı sorun bizde de var.. hep başkasının ki daha cazip geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi geldi Sevgicim, çocuk mutlu olunca mesele yok :)
      Evet çoğunluk aynı galiba, başkasının esyasına takıklar

      Sil
  6. ayy nasıl ayaklarımı sokasım geldi denizeee...

    YanıtlaSil
  7. Bence de didinnnn annesi, hazır sezonu açmışsınız:)
    Biz de Bozcaadaya gittik ama su soğuk hava da rüzgarlıydı,Ada
    denize giremedi:)

    Öptüm sizi çok:)

    YanıtlaSil
  8. yazılarını maceralarınızı ozlemısım..sıcaklar gectı gelgıtlerınız de duzelmıstr..suyu seven cocuklara bayılıyorum bırde balıkların ayaklarımı optu demesı opyle hosuma gıttkıı :)) masum meleklerım..sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      evet gelgitler yerini yeni bir tatile bıraktı :)
      Sevgiler bizden

      Sil

YAZ, YAZ
YAZARSAN BAĞ OLUR, YAZMAZSAN BURALAR HEP DUTLUK :))

KIZIM BÜYÜYOR

Lilypie Premature Baby tickers