25 Nisan 2013 Perşembe

Mutfaktan Sesleniyorum!

Mutfak en sevdiğim yerlerden biri. Birde yemek kokusu ilham veriyor bana blog yazmak için :D Yok yok cidden seviyorum. Havaların ısınmasıyla açılan balkon kapısı ve bol ışık alan mutfak sevilmez mi?




Bu hanım günler sonra öğle uykusunda şuanda! Nasıl mes'udum bilemezsiniz. Çünkü uzun zamandır öğle uykusunu es geçiyoruz. Günlerin uzamasıyla hem o yoruluyor, huysuzlaşıyor uykusuzken hem ben. Birde bu hafta sık sık babamı ziyarete gittik. Orada ilgiden, alakadan ve de Çapkın'dan asla uyumuyor. Çapkın annemlerin muhabbet kuşu olur. Ve kendisinin en büyük hayranı Ada'dır. Bayılıyor bizim esas kız Çapkın kuşa. Kuş için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Çünkü Ada onun kafesine yaklaştığı an hayvancağız susuyor, Ada konuşuyor!



Ada maşallah çok konuşuyor. Geçen gün postahaneye gittik. Sıramızı bekliyoruz. Yanımızdaki bayana dönüp
-Leylek neede? dedi
Soruya bak! Bayan da gülümseyerek uçtu dedi. Sonrasında film koptu zaten. Bayandan yüz bulan Ada leyleği ne kadar bildiği kelime/cümle/şarkı varsa söylemeye başladı. Baktım gidişat kötü emziğini verdim hemen sussun diye ama işe yaramadı!! Yine konuşmaya devam. Şansımıza sıra geldi de bayan bizden kurtuldu!!



Tövbe haşaa! Asla şikayetçi değilim çeneden yana. Yanlış anlaşılmasın. Hele bir yakınımın 3 yaşındaki kızının henüz sadece anne,baba,mama gibi temel kelimeleri söylediğini duyunca. Çok şükür, konuşsun.
Buarada ben ne anlatacaktım neler yazdım yahuu? Yazdıklarımı okuyunca! Çene konusunda bana mı çekti acaba bu çocuk? Yok yok sanmıyorum!!!

Şuanda uyumasını bugün babaannesinde ki balkon partisine bağlıyorum. Bol bol oynadı toprakla, elektiriğini attı,güneş miss gibiydi. Hanım kızımda oyun sonrası tabiri caizse "yamuldu" :) Eve geldiğimiz gibi uyudu.




O böyle oynarken benimde değmeyin keyfime :) Babaannemiz "yine gelin, sık sık gelin, oynasın böyle toprakla" dedi.

Ayyy gelmeeeezmiyiiiiz hiç. Ben de böyle keyif oldukça! :)

posted from Bloggeroid

14 yorum:

  1. Emzik=susturucu :)

    Mutfaktan yayılan kokuları ben de severim.
    Bu devirde kim bulmuş ki toprağı. bence de sık sık gidin. hem sonuca bak Zzzzzz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sustursun dedim ama işe yaramadı emzik

      Haklısın sık sık gitmeli sadece çocuklar değil bizlerde
      Sevgiler Nilhancim

      Sil
  2. Maşallah size Mutfaktan seslenen sesin taaaaaa buralara kadar geldi canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesim çok gür benim bilirsin :)))
      Mersi canım

      Sil
  3. Aman konuşsunlar canım boşver Allah yeterki sağlık versin ,ne güzel oynamış toprakla çok mutlu elektriği atmş ohh mis gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Öznurcum Rabbim sğlık versin

      Bol bol konuyoruz ana kız :)
      öptük sizi

      Sil
  4. Kesin bence de elektriğini atmış,toprak çok işe yarıyor,acaba sen eve bir kova toprak mı alsan ne yapsan,balkona mı koysan:)Evde olmak ne güzel dimi canım,her dakika yudum yudum akıyor belleğine.Ya Emre ben eylülde işe başlayacağım galiba,çookkk üzgünüm,dua et başlamayayım:(((İnsanın kafasını karıştırıyor bu para,emeklilik vs.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tubacım eve bir kova toprak alsam biliyorumki Ada hergün oynamak ister, oynamak değil temizliği sorun olacak :)) o yüzden babaanne balkonu tercihimm :))
      ben sana mail attım faceden de yazdım canım, cevap yazarsn sevinirim. Iş konusu ile ilgili
      Ferahlıklar dilerim sana

      Sil
  5. ne güzel olmuş sayfan, bir an farklı bir yerde miyim diye düşündüm:) içim huzurla doldu, aydınlık olmuş:)

    Gelelim senin minik sevimli çitlenbik Ada'ya:) balkon keyfi de ne güzeldir, nasıl d mutlu toprakla oynarken, ohhh tüm enerjisi toprakla birleşti....tadını keyfini çıkar canım benim
    Sevgiler öptük ikinizi de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfamda uzun zamandır bir değişiklik yapmadım Mügecim, sanırım sen uzun zamandır okumadın bizi degişik geldi :)

      dogrun sıfat, Ada tam bir çitlenbik :)
      tadını cıkarıyorum cidden
      Sevgiler bizden size

      Sil
  6. Çok güldüm yaa Emrecim, bağdaş kurup oturan sen misin bakiyimm:Pp
    Aman konuşsunlar, zira bende çok konuşkan bir tipimdir:))
    Çocuklar apartman hayatı yaşamaktan, bağ bahçeden uzak kalıyorlar yaa,
    neyse ki babaanne sorunu çözmüş bak..Öperiz çok, sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Evet o benim :D keyiftennnn :)

    Haklısın Özlemcim süs bitkisi gibiler :(
    biz hep sokaktaydık
    Babaannemiz sağolsun sık sık gidicez
    Bizdee öptük sizi

    YanıtlaSil
  8. aman öğle uykuları hiç bitmesin canım, yoksa biz anneler çok yoruluruz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde ne yorulmak.
      öğle uykusu olmayınca şakülüm kayıyor

      Sil

YAZ, YAZ
YAZARSAN BAĞ OLUR, YAZMAZSAN BURALAR HEP DUTLUK :))

KIZIM BÜYÜYOR

Lilypie Premature Baby tickers