5 Kasım 2012 Pazartesi

Uyusun da Büyüsün



































Henüz profosyonel bir fotoğraf makinam olmasa da fotoğraf çekmeyi çok seviyorum.
Ada doğduğundan buyana  sayısız fotoğrafını çektim/çektik. Bazıları var ki onları ayrı seviyorum.
Dün itibari ile bu fotoğrafta o ayrı sevdiklerimden bir tanesi oldu. 

Uyudu, biraz daha büyüdü.
Babası bizi  balık yemeğe götürdü. Öncesinde topraklarla oynadı yine. Enerjisini attığından olsa gerek ilk defa dışarıda yediğimiz bir yemekte 20 dakika kadar masada oturup yemeğini yedi! 
Anne şaşkın baba mutlu :)

Buarada hafta sonu güzel geçince Pazartesi Sendromu diye birşey olmuyor. 
Güzel bir hafta olsun.

Notun Dibi: Dünkü yemekte Halil bana söz verdi. Benimde profosyonel bir makinam olacak o_O 

44 yorum:

  1. uyuduktan sonra onları öpmek ayrı bir güzel oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl Çilercim
      Ne kokusuna doyabiliyorum ne öpmeye :)

      Sil
  2. Dün Ece ye biraz bağırdım. aradan 10 dk geçmedi içeride uyudu. eşim git bak da kahrol dedi.ben bu melek gibi çocuğa nasıl bağırdım diye.

    notun dibi süpermiş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim çoktan barışmışsınızdır :) Ece annesini istemeden üzmüştür!

      notun dibi :) inşallah süper olacak :P

      Sil
  3. eminim çok güzel fotoğraflar çekersin,hadi gelsin makina,hadiii

    YanıtlaSil
  4. Yerim onun tombiş elini:)Herşey daha iyiye gidiyor Emreciğim,yakında bakarsın hep cici oturur yanınızda sohbetinize katılır:)Sonra da kaydess gelir belki:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet herşeyhep güzel olsun Tubacım
      kaydeşş şuanda ki gündemimin ilk sırasında biliyormusunn?

      Sil
    2. Tahmin ettim canım,anlatmıştın ya hastaneyle kardeşinle gittikten sonra.Hayırlısı olsun inşallah:)

      Sil
    3. İnşallah hayırlısı olsun.

      Sil
  5. Fotoğraf şahane, avcunun içini öpesim geldi:)
    Notun dibindeki söz gerçekleşse, sonra bana da bir notun dibi olsa, sonra o da gerçekleşse ahhh ah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende çok sevdim fotoğrafı
      senin notun dibi en kısa zamanda gerçekleşir umarım :P

      Sil
  6. o parmaklari tek tek operim :)

    YanıtlaSil
  7. Süper!!Buraya da yazıyorum bak diyorsun :)) sözde kalmasın diye :)
    Maşallah ne tatlı uyuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle sözde kalmasın. İlgili kişiye bizzat hatırlatma olsun diye :)
      Uyuyor büyüyor :)

      Sil
  8. Maaşallah ne tatlı miniğinizin elleri
    Hep huzurlu uykuları olsun inşallah

    YanıtlaSil
  9. Ada'cık çok tatlı uyuyor maşallah canım benim:)profesyonel makine muhteşem birşey kesinlikle tavsiye ediyorum helede fotoğraf çekmeyi çok seviyorsanız hemen alın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Sony'nin çok iyi bir fotoğraf makinasını kullanıyorum. O günkü yemekte misafirlerimizin prof. fotoğraf makinasını görünce sevgim daha da arttı :P Bakalım önümüzde zamanlarda inşallah.
      Ada adına teşekkür ederim. Çok içtensiniz :)

      Sil
    2. Uyurken bir başka tatlı oluyorlar:)Bende nikon kullanıyordum Ada'yı resim çekerken elimden düşürdüm lensi kırılmıştı o zaman aldık ilk düşürdüğümde üzülmüştüm ama prof. çok istiyordum sonradan hatta iyiki de düşürmüşüm bile dedim yani:)

      Sil
    3. Bencede iyiki kırılmış :)
      Ben henüz elimden düşürmeyi düşünmüyorum :)
      Yukarıdaki fotoğrafı Iphone ile çektim. instagramla düzenledim.
      Prof. makina gelinceye kadar instagram beni oyalar diye düşünüyorum.
      Makinanızı güle güle kullanın. Ada'nın güzel fotoğraflarını çekin hep. :)

      Sil
  10. Çok teşekkürler.Sürekli Ada'yı çekiyorum zaten. Iphone lada gayet güzel çıkmış foto başarılı.

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler :)
    Prof. makina olduğunda yardımlarınızı beklerim :)

    YanıtlaSil
  12. Yazıdan değil ama yorumlardan bir kardeş fikri mi çıkardım ne :))
    Önce kardeş gelsin hediyesi de foto makinesi olsun :)
    O minik ellerinden öpüyorum Elif'i

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sağolasın Güz'cüm
      kardeş henüz çoook uzak!
      bizde sizi öpelim mi?

      Sil
  13. bütün güzel uykular adanın olsun:) bende fotoğraf çekmeyi çok seviyorum.eşimde yeterrr artık diyor bazen hani:)) ama cep telefonumla çekiyorum yada dijital makina ile..bende istesem mi acaba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemcim makina mevzuu o gün yemekte spontan gelişti :) Konu açılınca bende prof. makinalara olan sevgimi anlattım :) Er kişim zaten sevdiğimi bildiğinden öyle güzel bir söz etti :)
      Sende anlat istersen :))

      Sil
  14. Canım benim be bu yazıyı yeni görüyorum ama dün bakmıştım yoktu sannkiiii yada ben bakar kör oldum artıkkk..
    neyse uyusun da büyüsün koccaman olsun Adacık ta annesi biraz daha rahat etsin ana kız abla kardeş gibi gezsinler bizim gibi :)
    bu arada gelecek günlerin habercisi olarak sorgulayacağın soruların olcak
    Nikon mu Canon Mu?
    Peki Canon'un hangi modeli olacak?
    ben sana bunlar ile ilgili şimdiden yazıyım..canon kesinlikle..
    ve ben canon 60 d kullanıyorum çoook memnunum..ama daha ekonomik olsun istersen canon 600 de işini çook rahat görür ama lensini mutlaka 18-135 al..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Nurşah hanım sanırım görmediniz zira p.tesi yazdım ben bu yazıyı :))
      İnşallah abla kardeş günlerimiz olacak bizimde :P
      Henüz makina uzun vade de olduğu için acelem olmadığı için inan araştırmaya başlamadım daha :D
      Ama bilki mevzu bahis olan makina gündeme gelince başının etini yiycem :))

      Sil
    2. :))) tmm canım büyük bir zevk ilen yardımcı olurum :)

      Sil
  15. canımmm.. ne güzel bişiysin sen ya.. bizimde var böyle fotolarımız, bayılıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılıyorum Sevgicim
      Bolbol yakalamaya çalışıyorum böyle güzel kareleri

      Sil
  16. Öp öp öp... O uyusun ben onun o yumuk ellerini öpiim!!! Hiii....
    Maşallah maşallah!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) O minik elleriyle "Ooo cici" yapıyor bana akşamları
      Arada ısırıyorum yalan değil :D

      Sil
    2. Gerçekten miiii? Hiiii... Çok güzel yaaa... Bana da yapsııınnn...

      Sil
    3. Yakındır Gülbilge'nin de sana yapması :)

      Sil
    4. Şimdilik "Kucağına al" yapıyor. Yanyana oturuyoruz mesela, bi eliyle gömleğimi çekiyor, diğer kolunu da bana doğru havaya kaldırıyor. Bu hareketine deli olmuştum. Bi de "cici" yaparsa direkt yerim onu! Gerçi çıkarması zor oluyor ama olsun, katlanırım :P

      Sil
    5. Ahh Zeynep
      Çıldırır insan bu kızlara :)

      Sil
  17. uyusun da büyüsün Emreci inşallah Adacim, bu arada çok heyecanlandım anneye gelecek olan makina için, hadi gelsin bir an önce:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biran önce değil Nazlıcım zamanı gelince :P
      Ama bende heyecanlanıyorum şimdiden:)

      Sil

YAZ, YAZ
YAZARSAN BAĞ OLUR, YAZMAZSAN BURALAR HEP DUTLUK :))

KIZIM BÜYÜYOR

Lilypie Premature Baby tickers