3 Ağustos 2012 Cuma

Tatil-cik

Başlığı kaç kez değiştirdim. Layığıyla geçerememiş olduğum üç günün adını bulamadım :)

Alaçatı-Çeşme'deydik biz. Ilıca sahili adı gibi ılık ve sıcacıktı.
Ada kızım ilkkez denizle tanıştı bu minicik üç günde. Oyüzden kendisi bilmesede benim için çok önemliydi bugünler. Sahilin kumuna ayak basıp denizi ilk gördüğü anda ki tepkisi sevinç içinde
 -Annee, şuu şuuu oldu :)


Onun o halleri benim için hareketli,hararetli bir tatilin sinyallerini verir niteliğindeydi. Ki yanılmadım. Aman çocuğu yakmayayım, güneşten koruyayım, dengesini kaybedip düşüp deniz suyunu yutmasın, çamura batmasın, yat yatmasın derken :) annesi yan yattı, çamura battı, inek içti, dağa kaçtı, yandı, bitti, kül oldu!
Peşinde tüm sahili gezdim, yürüdüm,koştum desem yalan olmaz, abartmış olmam, bilakis eksik anlatmış olurum!

Mayo bezi ve beyaz penyesini türlü türlü şapkalarla kombinlemeye çalıştım :)  İnşaat sektörüne el atıp kumdan kaleler yaptım. Yerli turist olmak ne mümkün yerli anne modu açık devam ettim.


Açık havada misler gibi uyku çekti, fakat  yine açık havadan mıdır bilinmez yemek yedirmekte zorlandım zaman zaman. Bol bol su içti. Eğlendi,  sevinçten  sürekli konuştu :) Anlamak henüz mümkün değil.
Çok yorucu olsada güzeldi. Yok yok itiraf ediyorum çok X 2 kat yorucuydu.  Onu korumak isterken güneş bana çarptı galiba :) Şükür Elif Ada'da sıfır hasarsız atlattık bu küçük tatili. Benim seneye daha büyük umutlarım var ama. Seneye daha büyük olucak kızım. Eminim çok daha güzel olacak herşey. Daha az yorulan taraf ben olucam. Hissediyorum öyle olacak..

Deniz sesinin, Çeşme'nin rüzgarının, suyun,dalgaların, korksada eğlendiği uçsuz bucaksız denizin kısacası evinden başka biryerde olmasının kendisinde yarattığı enerjiyle haşır-neşir, pıtır pıtır hareketli olan 16 aylık bir kız çocuğunun  annesini dinlediniz. Teşekkürler :)

23 yorum:

  1. Emrecimm çok yorulmuşsun evet ama çok şanslısın Adacığın çok güzel oynamış kumlarla denizle dalgalarla, Alya çığlık çığlığa denizi görünce, beterin beteri olabilir yani :) her geçirilen güzel güne şükretmek lazım değil mi...

    YanıtlaSil
  2. Haklısın Nazlıcım, her güne şükür herzaman. Ama bu üçgün inan eşşekten düşmüş gibi oldum :)
    Alya'nın denize tepkisi çığlık demek :))

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi anlıyorum sizi. Temmuz başı bizde ilk deniz maceramızı yaşadık. Aynı şekilde aman yanmasın, başına güneş geçmesin, su yutmasın derken ben de heba olmuş hatta yanmıştım. Ama onların yüzündeki mutluluğa değiyor. Elif Ada da eğlenmişe benziyor. Önemli olan da bu galiba ...

    YanıtlaSil
  4. Bebeği küçük olan tüm annelerin ortak sorunu bu galiba Demet :) Neyseki eğlenmesi herşeye değiyor :)

    YanıtlaSil
  5. Bu kadar zor mu oluyor çocuklu tatil:(Biz de inşallah çıkmaz ayın son perşembesi tatile çıkacağız ama benim de ilk deneyimim olacak.Yine de güzeldi,değdi diyorsun:P Buruk bir umut doğdu içimde:))İyi haftasonları:)

    YanıtlaSil
  6. :))) Gerçekçi olmak gerekirse benim için zor geçti Tubaannecim :) Umarım Ege seni çok yormaz.
    Ada çok hareketli. Yemek yerken bile çok az oturur:) Sen düşün artık yorgunluğumu
    Ama yinede çocuğunun mutlu olduğunu eğlendiğini gördükçe unutuyorsun. Korkma. Şimdiden iyi tatiller size

    YanıtlaSil
  7. Fotoğraflar çok güzel. Yorucu da olsa tatilin kötüsü bile güzeldir. Geçen sene biz de Çeşme turumuzu böyle atlatmıştık ve döndüğümüzde benim başıma güneş geçtiği için hastanelik olmuştum. Büyüdükçe daha kolay ve güzel olacak. Ilıca çok rüzgarlı, insanı sersem ediyor. Ama denizinin sıcak olması güzel tabi. Kum da çocukları güzel oyalıyor.

    YanıtlaSil
  8. seneye daha rahat edeceğin kesin, su olunca çok mutlu oluyorlar :)

    YanıtlaSil
  9. SadeAnne:
    Bende hastanelik olmama ramak kaldığını düşünüyorum :) Beni daha da umutlandırdın büyüdüklerinde daha güzel olacağına:P
    Ilıca feci rüzgarlıydı hele son gün ama dediğin gibi suyu harikaydı.

    YanıtlaSil
  10. Bahar: İnşallah öyle olur, iflahım kesildi vallahi. Neşe doluyorum bu sözü duyunca :) Seneye daha güzel olacak :P

    YanıtlaSil
  11. Ada yı yerim diyordum,çok mutlu maşallah diyordum ki Özgün hanım gelip mouse u kaçırdı,artık ne oldu yazdıklarım bilmiyorum,yayınla demiş olabiliriz neyse :)
    çok iyi yapmışsınız,darısı başımıza,sen yorul önemli değil :P
    yerim mayo bezini,şapkasını,kombinlerini
    mayo bez rahat değil mi? en iyisi o herhalde,bir bikini almak istiyorum ben aslında,en azından bir fotoğraflık ama hiç kullanışlı olmaz tabiki,en iyisi o bezler

    YanıtlaSil
  12. Bende diyorum neredeler analı-kızlı :)
    Mayo bez çok güzel bence Ayşegülcüm. Bende bikiniler,fırfırlı mayolar düşündüm ama tüm gün açık renkli thisört giydirdim. Ne de olsa ciltleri çok hassas henüz. Güneş kremi de olsa dikkat ettim. Sabahtan azıcıkta olsa aldı güneşten Dvitaminini. Bence bikini olayına gerek yok. Mayo bezi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  13. :))) emr fotolar çok güzel bence başlık çok uygun küçük bi tatil sevimli bi tatil. Bende çok istedim bu yıl denizle paşayı tanıştırmayı ama korkuyorum biraz da çok beyaz tenli çünkü ve cildi çok hassas.

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler Ebru'cum
    Ada'nın da cildi çok hassas. Çok evham yapmıştım ama gerek yokmuş. Güneş kremini doğru secip, doğru saatlerde güneşte olursa ve açık renkli tsihört giydirirsen inan çok iyi korumuş olursun. Şapkasızda olmaz tabi :) Bak seneye yaza daha büyümüş olacak ve zor elde tutulacak haberin ola.

    YanıtlaSil
  15. Anne olunca tatil olayımız da tümden değişiyor tatil denirse ama olsun onlarla olunca heryerde her koşulda mutluyuz biz önemli olan bu :)))

    YanıtlaSil
  16. Öyle Şükriyecim.Anne olunca sadece tatil olayı değil herşey değişiyormuş İflahımız kesilsede mutluyuz :))

    YanıtlaSil
  17. çok tatlı görünüyor annesi maşşallah Ada ya :) bende de panik başladı bak şimdi bu cumartesi yolculuk var kızımla ilk tatilimiz ve biz biraz daha miniğiz sadece 3 aylığız :)

    YanıtlaSil
  18. :) Göksu'cum Ada küçükken "en güzel zamanları, ayaklansında gör" derlerdi. Bu vecizeyi hatırlayarak sana şunu söylemek isterim :P
    Bence çok güzel gececek tatiliniz. Karnını doyur, uyut, gazını çıkar :) Bunlar rutininde var zaten minik kızının. İnşallah başla bir sıkıntı olmaz da rahat gecer tatiliniz:)

    YanıtlaSil
  19. Umarım dediğiniz gibi olur ve sikintisiz gecer:) aslında beni panikleten yolculuk kısmı arabada durmazsa birde ağlama krizlerimiz var uykusunu toplayamadigi zaman bunlardan biraz çekiniyorum :) bana gore daha tecrübeli bir anne olarak eminim dediğin gibidir yürümeye başladıklarında peşlerinden koşmak daha zor sanırım :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Bence arabada mışıl mışıl uyuyacak. Hatta toplayamadığı tüm uykularını toplayarak.
    İyi düşünelim iyi olsun herşey :P
    Tatil dönüşü postunuzu şimdiden merakla bekliyorum :) Bizdende sevgilerr

    YanıtlaSil
  21. Ne güzel haller bunlar. Ben de miniğimle kumdan gele yapacağım günleri iple çekiyorum.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. Burcu Culha: en hızlısıyla gelsin o günler inşallah :) çok güzel hâller

    YanıtlaSil

YAZ, YAZ
YAZARSAN BAĞ OLUR, YAZMAZSAN BURALAR HEP DUTLUK :))

KIZIM BÜYÜYOR

Lilypie Premature Baby tickers