9 Nisan 2012 Pazartesi

1 YAŞIN ARDINDAN

Benim Kuzucuukkk'um 1 yaşında.. Büyüdüğüne şahit olmak ne güzel bir şey..  Kaç kez şükür etmeli ki?


O minik dişler tarafından ısırıldığında hangi kelime anlatır acıdan duyduğun mutluluğu ? :)

Allah kadınlara ne kadar güzel bir "ayrıcalık" vermiş meğer. Anne olmadan önce bunu anlamak mümkün değilmiş meğer. Kendinden başka ama kendinden olan biri için meraklanmak, kaygınlanmak, çalışmak,güçlü olmak, uykusuz kalmak,bazen yemek masasından temiz kaşık-çatalla kalkmak, hayâl kurmak, istemek,beklemek,güçlenmek aslında ne büyük erdemlermiş meğer.. Binlercez kez şükürler..
Geçen hafta ilk yaşımızı kutlamıştık.. Bayram günü atmosferinde :) Zaten benim için 1 yıldır hergün bayram :)
İşten eve döndüğümde de havai fişekler patlıyor evimizin çatısında :) Sadece bizim gördüğümüz!


 En sevdiklerimiz vardı sadece..Her zaman ve Ada doğduğunda bizim yanımızda ilk olanlar.. Güzel ailemiz.
Allah hiç birini eksik etmesin İNŞALLAH.

Şimdi 1 yaşın ardından Ada'cım boyun:75cm ve 10kg dasin
Anne, baba, ADA ve dede yi çok anlaşılır bir dille söyleyebiliyorsun. Elindeki herhangi bir şeyi yere attığında  "attiiii" diye de onaylıyorsun :) Yumurtaya "GAGA" diyorsun :)  Senin yaşındayken bende gaga dermişim :)
Koltuk kenarlarında tutunarak koşar adım yürüyorsun.. Desteksiz ve kendi kendine de yürümeye başladın. Kendin yürümek istediğin zaman yinede elimizi tutmak istediğini farkedince hemen uzanıyorsun elimize :) Azıcık cesarete ihtiyacın var.. Dışarıdan eve döndüğümüzde -Nereye gittin sen ? diye sorduğumuzda - Attaaaa diyorsun ve bizi eritiyorsun :)
Su en çok sevdiğin içecek  ve biz buna çok seviniyoruz.. Pilavda favori yemeklerinin başında :)
Tanımadığın insanlardan çok çekiniyorsun. Parkta salıncağa binmeyi değil onu boş şekilde sallamaya çalışmak en büyük park faaliyetin :) Kedilere bayılıyorsun. Gördüğümüz çoğu kedinin ardından sokakta koşuyoruz kahkalarla.. 

AŞK BİR KAHKAHA.. SENDEN DUYUNCA DAHA GÜZEL 

22 yorum:

  1. Prensese yakışır bir pasta, prensesler gibi bir kıyafet ve işte prenses bir yaşında.
    nice güzel yaşlarınız olsun inşallah. sevdikleriniz ve sevenlerinizle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEPİMİZ İÇİN KOCAMAN BİR AMİİİİİİN DEDİM :) ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. GERÇEKTEN PRENSES :)

      Sil
  2. Nice mutlu yaşlara! Çok güzel bir pasta, ama kendisi çok daha nefis görünüyor! Öpüver benim için. Maşallah..
    Daha nicelerini kutlarsınız inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet Ada pastadan daha nefis..


      Amin İNŞALLAH :)

      Sil
  3. Ömür boyu birliktelik,sağlık,mutluluk dilerim.Pastanız,masanız,prenses hepsi çok güzel.Yazdıklarının hepsine katılıyorum,annelik gerçekten anlattığın gibi.Başarılarınızı da okudum,tebrik ederim :) Ayrıca bir kedi sever daha yetişiyor,yaşasınnn...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görmen lazım kedilere olan sevgisini :) Hele onları görünceki gülüşü :) Açık olmak gerekirse ben biraz tırsıyorum kedi ve köpeklerden.. Kızım bana benzemiycek galiba
      Başarılarımızdan hatırladıklarım bunlar.. Malum iş yerindeyim tabiri caizse kafamın içi 1500 :D
      Duaların için amin diyorum.. Çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Allah hayırlı uzun ömürler versin inşallah canımmm

    YanıtlaSil
  5. Nice güzel yaşların olsun prenses :)

    YanıtlaSil
  6. Daha nice mutlu yaşlar dilerim prensese :) annelik gerçekten bir mucize, bazen çok yorulsakta iyiki anneyim diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı cümleleri kuruyoruz demekki :) Allah isteyen herkese bu mutluluğu nasip etsin
      Çok teşekkürler

      Sil
  7. çok mutlu yaşlar dilerim ailecek :)

    YanıtlaSil
  8. Yüzünüzden bu tebessüm eksik olmasın :)Nice mutlu mutlu yaşlara.

    YanıtlaSil
  9. ne güzel zamanlardır o yaşları ahh ahhh lar çekiyorum bu yaşta bebkleri gördükçe
    bnm kızım 10 yaşnda ve ben hiç mi hiç doyamadım o küçük hallerineee
    bebeklik resimlerine bakıp içlendğimi ağladımı bilirim çok zaman
    hatta eşim bu yüzden ben ağlıyorum üzlüyorum diye resimleri saklamıştı bi keresinde:)
    sırf sevmek için bi kızım daha olsun istiyorum şöyle bi sürünsün koridorda eteğinin altından bezli poposu görünsün bende yiyim oracıkta onu :)))
    uhte kaldı işteee
    gözlerim doldu yine...
    daha yaşım 28 inş 30 yaşımdan sonra düşünüyorum
    nasıl sabretceksem artık :)
    doya doya seve seve güle güle büyüt kızını sende inşş
    rabbim hayırlı sağlıklı bi ömür nasip etsin kızına ve ailene..
    bu arada bloğunu blogger annlerin bloğunda gördüm izlemeye aldım seni
    bende bloğuma beklerim
    sevgilrmle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim daha 28 yaşındaymışsın...HER HALLERİ GÜZEL EVLATLARIN.. İNŞALLAH RABBİM İKİNCİ BEBEĞİN İÇİN GÖNLÜNÜN MURADINI VERİR..
      GÜZEL DUALARIN DİLEKLERİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. AMİİİİİN... HEPİMİZ EVLATLARIMIZI SAĞLIKLA SEVGİYLE BÜYÜTELİM...

      Sil
  10. Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın, şansı bahtı açık olsun...
    Nice güzel güzel yılları olsun da hep beraber paylaşın inşallah...

    YanıtlaSil

YAZ, YAZ
YAZARSAN BAĞ OLUR, YAZMAZSAN BURALAR HEP DUTLUK :))

KIZIM BÜYÜYOR

Lilypie Premature Baby tickers